CONTACT & ROUTE
 
MEDEDELINGEN
    VERKEERSHINDER DOOR WERK AAN DE ERASMUSWEG  
    tussen Moerweg en Troelstrakade (26 augustus - 6 januari 2020)  
 
De gemeente Den Haag vernieuwt de Erasmusweg. Van 26 augustus 2019 tot 6 januari 2020 is de Erasweg afgesloten tussen de Moerweg en de Troelstrakade. Wat dit betekent voor uw route naar s.c.s.v. De Ster.

Tijdens het werk krijgt u te maken met omleidingsroutes. Ook is het in de omliggende wegen drukker. Ga daarom voorbereid op weg en houd rekening met extra reistijd.

Routebeschrijving s.c.s.v. De Ster
Met de auto naar de voetbalvereniging:

  • Rij via Melis Stokelaan, Anna Bijnslaan en Brinkerinckstraat.
  • Of rij vanaf de Troelstrakade via de Coornhertstraat en de Rederijkerstraat. Deze route is alleen geschikt voor auto's. Bussen moeten bovenstaande route via de Melis Stokelaan nemen
Met de auto vanaf de voetbalvereniging:
  • Rij via Brinkerinckstraat via de Rederijkerstraat en de Anna Bijnslaan naar de Melis Stokelaan.
Met de fiets of lopend:
  • Fietsers kunnen vanaf de Erasmusweg via de Moerweg of de Anna Bijnslaan naar de Van Ruysbroekstraat.
  • Komt u lopend? Dan veranderd de route niet. Op de Erasmusweg blijft de stoep langs de huizen open.
Ga voorbereid op weg
  • Volg een navigatie-app op uw telefoon of navigatieysteem in de auto voor de snelste route.
  • Laat als het kan de auto staan. Op de fiets wordt u parallel aan de Erasmusweg omgeleid. De extra reistijd is daardoor beperkt.
  • Reis met de openbaar vervoer. De trams en bussen blijven de normale route rijden.
 
 
    SAMENWERKING MET PATRICK & BRANDSFIT  
 

Bestuurslid Arnesen Troenoredjo CDA heeft, namens de voorzitter André Sanrodji, een samenwerking ondertekend met Patrick en Brandsfit.
Maar wat houdt dit in?

Jelle Vooijs, onze contactpersoon, heeft ons eerder dit seizoen benaderd om de tenues van de jeugd te sponsoren. Als bestuur keken wij hier erg van op, blij verrast, maar was is het addertje onder het gras?
Geen addertje eigenlijk, maar een samenwerking!

De gehele jeugd krijgt tenues met eigen kindvriendelijke sponsoren, aangeboden door Patrick en Brandsfit. Als club zijnde gaan wij het sportmerk Patrick promoten. Dit merkt kennen de oude garde voetballers vast nog van de voetbalschoenen. 
Het mooie is, is dat alle voetballende leden van tegen een gereduceerd bedrag sportkleding en overige sport benodigdheden kunnen aanschaffen van dit merk. En natuurlijk ook als club kunnen wij ook tegen een zeer aantrekkelijk tarief spullen inkopen.

Binnenkort nodigt het bestuur Jelle Vooijs uit voor verdere kennismaking met en zal kort uitleggen hoe dit in zijn werking gaat.

Een mooie afsluiting van dit seizoen, met een mooi vooruitzicht naar de komende seizoenen!

 
 
    SAMENWERKING MET PATRICK & BRANDSFIT  
 
Opzoek naar een mooie advertentieplek? Een plek waar wekelijks ruim 100 bezoekers op afkomen? Dan is adverteren op een sponsorbord bij SCSV De Ster de perfecte optie! Het enige wat u moet doen is het ontwerp aanleveren en wij doen de rest! Wij zorgen dat het bord of borden bedrukt en geplaatst worden. En als het er staat, dan presenteren wij met trots uw bord op social media!
En als u halverwege het seizoen vanaf november of later een bord wil? Dan ontvangt u dat seizoen geheel kosteloos
!
2 Seizoenen € 500,00 Betaling in 2 delen
3 Seizoenen € 625,00 Betaling in 2 delen
5 Seizoenen € 825,00 Betaling in 2 delen
8 Seizoenen € 975,00 Betaling in 2 delen
     
Extra bord € 150,00 Betaling eenmalig
Extra bord tussentijds € 190,00 Betaling eenmalig
BELANGRIJK  
Materiaal Trespa is een kunststof plaatmateriaal, maar wel met 'natuurlijke ingrediënten'. De borden zijn bestand tegen weer en wind! Samen met de kleurvastheid lenen de borden zich ideaal als buitenreclame.
Afmeting BxHxD (cm) 150x100x0,60

Aanleverspecificaties
  • Houd rekening met minimaal 5 millimeter afloop rand

  • Zet belangrijke tekst en afbeeldingen minimaal
    10 mm binnen het eindformaat van je ontwerp

  • De teksten en afbeeldingen in jouw ontwerp dienen een minimale resolutie van 150 dpi te hebben

  • Maak gebruik van de kleurmodus CMYK, geen RGB!

  • Lever het ontwerp aan als PDF, JPG of EPS
Betaling - Er dient altijd een aanbetaling te worden gedaan 25%, dit is   tevens de eerste betaling

- Het tweede bedrag dient betaald te worden voordat het bord   geplaatst wordt

- Bij 8 seizoenen wordt het derde deel betaald in september en het   vierde deel in februari van het 2e   seizoen

Bij interesse of verdere informatie kan u terecht bij Arnesen Troenoredjo.
Hij is het beste mobiel te bereiken op 06-44671931. Of stuur gerust een mail naar scsvdester@gmail.com.
Bekijk ook onze website www.SCSVDESTER.nl en onze Facebook pagina @SCSVDESTER.

 
 
    VRIJWILLIGERS GEZOCHT  
 
Leden kunnen zich aanmelden als vrijwilliger om De Ster te helpen om de 5 Pijlers te realiseren.

Hieronder een summier omschrijving van elk Pijler.


1. Voetbal = alles te maken met voetbal gebeuren.

2. Beheer Gebouw  = Schoonmaak en onderhoud gebouw.

3. Administratie = alle facturen en rekeningen  + het ledenbestand De Ster

4. Evenementen = alle toernooien en feestavonden namens De Ster

5. Keuken/Bar = alle vrijwilligers keuken en Bar.

De DB zal zich vooral bezig houden met beleid op korte en lange termijn, meerjarige projecten en planningen, bijspringen bij problemen binnen de Pijlers.
De Coördinatoren ondersteunen wanneer het nodig is, maar vooral het Aanspreekpunt zijn van de leden.
 
 
   
   Correspondentie adres:
   s.c.s.v. De Ster
   Brinckerinckstraat 71
   2531 VE  Den Haag
 Brinckerinckstraat 71
 2531 VE
 Den Haag
 070 380 375 1
 scsvdester@gmail.com
  © s.c.s.v. de Ster  |  Den Haag